Friday 21 October 2011

HAHA . soraya koba update blog --'


koba kau soraya update sampai due sekali .
HAHA . aha laa pasal fifahh tuu memang stok mintak carot
kodd . ade die gune aku kau dengan aku . kurang ajar ke takk 
tuu ? kau engad aku nie same form dengan kau ke ? . buntut laa haii !
kau engad kau bole pijak pale aku . no laa wea ! dah laa time aku 
sound nakk nangis . muke tunduk bawah . diam jea . kecot 
gile kau ! dalam im bukan main kau nak gune aku kau . siott tol
nye budak . panas betol aku . amcam fifah ? best takk kene sound
dengan kitorang ? sedap kan ? padan muke kau . lebeyh2 lagy kawan 
gomok kau tuu . nak pandang2 slek kat kitoarang plak . cantek mate gomok 
tuu . kitorang sound teros nangis . tapi nasib baik die dah mintak maaf .
sejok hati kitorang . tapi kau fifah takk de langsong mintak maaf kann ?
tuu aku benci tengok muke kau ! pandang kau macam pandang pe tah . 
hine tahu takk ! benci ! adab takkde langsong . buad salah 
takk reti mintak maaf . aku respect dengan kawan kau tuu . yang gomok 
tuu . siap im aku kodd tok mintak maaf tapi kau ? habok punn takkde . 
puiiihhh --' aku stil bole senyum lagy kat gomok tuu tapi kau . eerr ? noting !!

k laa bye --'
update by yanalee fauzy ^^

thank youu bebeh :)