Thursday 13 October 2011

pertemuan bermula :)

               hye..tak sangkakan kita sudah 4 tahun berkawan..macam macam da kita lalui..suka duka dalam persahabatan..yeah aku beruntung sebab masuk sekolah puteri sbb  dapat kenal korang sume..mula mula aku tak nak masuk sekolah tuh tapi mungkin de hikmah disebalik semua tuh yg aku dapat kenal korangkan ?? hihi..um aku suka kawan ngn korang yg gila-gila..suka ketawa & macam macam lagi la..tapi perkara yg aku takkan lupakan bila masuk ke tingkatan satu yg aku satu kelas ngn korang..siyes rindu gila saat tuh..mula mula aku kenal tasha dulu..dye yg tegur aku..wah so sweet..tasha ni baik , sweet dalam diam diam & sukar nak tunjuk kat seseorang yg dye sayang kat orang tuh..masuk je tingkatan dua kita da berpecah kelas..pastu yana pulak ttbe hadir dalam persahabatan kita..yana pon ok..gila gila & baik & ske tolong orang..soray pulak baik , gelabah & suka dengar problem orang & dye pentingkan kawan la..amy pon sama baik , selalu ada untuk kawan kawan walaupun dye pendiam..tapi walaupun dye diam , dye kelakar & gila gila orangnya..alifah & raiyan pun sama ..hihi..tapi persahabatan kita tetap utuh sehingga hari ini kan ?? aku akui yg pangai korang ni mmg berbeza beza..pelbagai ragam yg aku dapat kenal..de yg gelabah , sweet & banyak lagi..hehe..tapi takpe la..aku terima korang seadanya..SAYANG korang la :)


done by qila :)
thank youu bebeh :)