Wednesday 19 October 2011

menanti exam abes -.-


takk sabar aku exam nakk abes . exam aku abes 
hari jumaat . yang lain abes hari khamis . siot tol . aku dengan 
tasha jea abes hari jumaat sebab kitorang aliran yang same dan kelas 
yang same . AHAHA . yang penting kitorang takk datang sok . 
siann soraya . die takk habis2 suruh kitorang datang . yelaa maklom laa
takot die rindu kitorang t . kann tasha ? HAHA .
mase kitorang takk dtg punn soraya tercarik carik kitorang
and sebot name aku kat aida . terharunye aku :')
HAHA . takk sangke doe aku dengan kau soraya . HAHAHA .
 aku tahu kau syg aku tapi kau menafikann nyee . aduhh .
paya tol kau nie . HAHAH .  takk peh aku paham .
kau malu acteli nakk ngaku kann ^^
dah abes exam kitorang nakk keluar . soraya takk sabar2 
nakk keluar same same . karoke same same . excited die .
heboh nakk pakai skirt time keluar t .
 tadi die baru cakap time kt kantin . AHAHA
chill kawan ^^  jangan menggelabah soraya . k byyee --'

edit by yanalee fauzy ^^

thank youu bebeh :)