Friday 21 October 2011

malapetaka BIRTHDAY SORAYA

HUIHHHH
haritu time 22 januari 2011
kila, tasha, yana, amy, eez
sambut besday aku kat loker
ALIFAH n YAN
cam bese wajib tak dtg skolah satu hari
dahla besday aku :')
sampai hati korangggggg

berbalik pada cerita aku,
eez pergi tarik tudung aku! hampehhhh
then aku kejar eez sampai kasut aku sbelah tercabut
tak silap aku, tasha yg gelabah ni amik kasut aku 
then pergi sorok an kat kelas yg sbelah kedai buku uh
aku pun terkinja kinja ah pergi carik
then diorang un wish aku. kila nyanyi bapak KUAT!
HEHE
pastu loceng pun bunyi
aku still carik kasut aku, diorang yg kesian tgk aku pun bgtahu lah kasut aku kat mne
then aku main masuk jeh kelas uh
tak silap aku budak form 2 punya kelas kot
then aku jerit ah sbb jumpa kasut aku *gelabah
kila yana tasha eez suma gelak
jadiklah riuh dlm kelas orang uh
SUDDENLY
ade sorang paria ni
dada gondol cam bonggol unta
badan besar
kulit legam bontot kuali
datang kat kitorang pastu gelabah sound kitorang
amboi~
taulah kitorang ni kecik kecik. dye ingat an kite ni JUNIOR kot.
tu yg biadap uh
aku yg pantang mak nenek tak reti nak beradap ni terus mem FUCK FUCK si paria uh
oh nooooo
dia BIADAP, BIADAP!
dia lawan balik bhai
yana pun mem BABI kan paria uh
kila pun sound dye
si paria tu nmpknye cam nak nangis kena sound ngn kitorng
aku rasa PUAS. bhahaha
pastu dah lame kitorang sound uh,
lupa pulak loceng dah lama bunyi
kitorang decide nak biar kan si paria uh
then kitorang pun naik tangga bersebelahan ngn kelas uh
TASHA YG DRPD TADI DIAM AKHIRNYA
MENUNJUKKAN MIDDLE FINGER
KAT PARIA UH
bhahaha
tasha dalam hati ada taman aan :)


the conclusion is, ni lahh hadiah yg paling istimewa yg tak dpt aku buang jauh jauh
HEHE
kbai



thank youu bebeh :)